Monday, September 17, 2007

I love football

Last time when I was 90kg++...I hope one day I can become a good footballer. Every match I can scored goal. BUT....that's only a DREAMS.....Wei...last time I like MU....MU ada Beckham.

7 comments:

Jolliffe said...

Dah muat ker baju T-shirt MU tu dulu?

Aida said...

alaa.. apa update gambar lama nih..
nak la usya latest pic. ehe..

Saiful Kodi said...

pehh..seluar itam nike tu byk kenangan tuhh!tu la suar main bola, tu la suar trenin lari!!mana p suar tuhh skang?

Abu Soffian said...

Jo: Semua baju2 MU dah jadi kain buruk...saiz XL,XXL,XXXL pun ada.

Kekda: OK I'll update it, Dont worry.

Sepon: Seluar tu ada lagi..besar giler. Naib baik ada getah. Pakai kat rumah je

haza said...

Ha ha, masalah besar bila saiz badan turun banyak --> wardrobe kena tukar. My own experience.

Selamat berpuasa!

bola2api said...

kau patut letak gambo terbaru sebagai perbandingan..

yg aku kagum sekali tuh, perut bunc dah ilang.. terrer...

Abu Soffian said...

Perut BUNC...hehehe ada lagi sikit