Tuesday, October 23, 2007

SYOKnyer RAYA

Camera..action
My beloved Wan
Selamat Hari Raya
Indahnya hari Raya
'Ayah..jom naik scooter'
Dah lama tak balik Kedah
Smile
My beloved Sweethearts
AbuPOWER
2007

7 comments:

Dancing Ciken said...

amboi cik kiah yang cinonit tu, kemain baju raya dia. comelnyeee!

Azman said...

Rambut raya pun smart.

Abu Soffian said...

Jaja: Emm..berapa banyak baju raya dia ada...Mama dia pun banyak jugak. Ayah dia je baju re-cycle.

Dr. Azman: Lepas je raya rambut dah kena potong pendek

bola2api said...

aku baru nak sebut pasal rambut raya..

selamat hari raya to abu power n family

bacin said...

hihihi.. rambut raya mcm zaman hail amir. 70s beb... i like :p

slamat ari raya

Aida said...

Arghh.. rindu la plak nak raya kat kampung..

Nanti kirim salam kat kak watie sama hana ye.. sorry aritu call tak sempat nak cakap ngan semua orang, kredit dah habis la plak..

Juliana Ali said...

abuz.... how are you ???@!! putajaya misses you !!! hehehehe... really luv d raya fotos..so harmony, happy,sweet, comel, dll..