Thursday, November 15, 2007

SNOW WHITE....Arghhhhh

Do you like snow? 1st time jumpa...memang BEST...after that emmmm...too many works we need to do....
Hahahaha....every morning..car mirror need to be clean....ingat sonang ka?
Hah...I still have 7 days to be back to Malaysia.....I love my country.
I love my family n friends.......cuaca kat Malaysia lagi best laaaaa
My 4th maratona
Very special...chip kat belakang bib no.

7 comments:

Juliana Ali said...

best nyer !!! :)
abu..tgk mmy blog..ada update ..hihi..

Juliana Ali said...

abu..kalu gelap tukar setting camera gi 'cloudy'.. if not snow white u jd snow blue..hihihi..

bola2api said...

dahsat... kat dah mcm rupa 7 dwarves jer aku tengok...

hehehhe lawak petang petang

Azman said...

Ada sirap sama susu creamer, memang jadi air batu campur nih. Nyummm...

Abu Soffian said...

Hahahaha....Juli..hari2 aku check blog ko.

Aini: Pas ni nak tukar style lain la pulak.

Dr. Man: Betul la...aku nak cari la sirap merah..sure best

Aida said...

Isk.. tengok gambar pun dah rasa sejuk.. brrr...

Nak balik dah eh?
Swatch 2 3 ketul jangan lupa, okay? hakhakhak..

bacin said...

oit.. dah nak balik ek?
jgn lupa bawak souvenir ok
i.e. basikal ke.. HRM ke.. Tri suite ke.. jersey ke hihihi..
balik la cepat.. lama tak kayuh dgn nko ni